http://ead.blogg.se/

2011-03-26
11:48:17

Båten snaaaart!

Tjeeena!
Sitter och väntar på alla dom andra som ska keka klart sen ska vi åka till båten :) Det va ett tag sen jag var där så det ska faktiskt bli ganska kul. Men men. Har inte gjort så mycket idag, följde med mamma som skulle byta ett par byxor och så fick jag ett par skor! Tack mami♥ Rosa tygskor, inte så märkvärdigt men dom va jättesköna! Och att dom är rosa är ju et stort PLUS ;) Haha. Fast jag är vana med mina Reebook, och dom är upp till vristen och dom här går knappt över hälen! Haha, det känns som jag ska tappa dom hela tiden.. Men det är väll en vanesak :D
Nu har jag inge mer att skriva, men jag tar med mig kameran till båten så det kanske blir lite bilder när jag kommer hem imorn!

PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?