http://ead.blogg.se/

2011-06-25
14:44:56

Vädret hatar mig tror jag :/
Fy vad underbart det är med regn alltså! Älskar det så sjuuuk mycket! Eller inte...
Börjar bli lite väl mycke nu va? Har ju vart dåligt väder hela veckan typ? Någon liten sol här och där men hallå, det är sommar! :(


Men yeye, sitter iaf ute just nu, i regnet, fast under tak såklart ;) Pappa och jag va nyss nere vid båten och kollade vad felet va på den, den stannade igår mitt ute på sjön :s Men vi han hittade inget :/ Vi åkte inte ut med den heller eftersom det såg ut som att det skulle börja regna. Vilket det gjorde.
Men kul, nu börjar det åska också -.-

Kommentar:

Hej!

Ställ gärna en eller två fråor på min första frågestund nu på min blogg :D! Har gött! KRAM

2011-06-25 @ 18:19:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?