http://ead.blogg.se/

2011-06-12
01:02:58

Underbart!
Hey :)
Halv-sitter i sängen just nu och kollar runt lite på olika bloggar osv :) Dagen har vart sjuk nice! Vaknade runt 12 någongång och då åkte vi till Friberg och kekade. Sen hem igen och då badade vi i poolen och lite så. Sen när jag skulle byta om så satt jag mig i sängen och sen la jag mig ner och tänkte "ska bara ligga här en liiten stund". Tror ni det blev så? Svar nej! Somnade och vet inte hur länge jag sov ;s Men det va skönt :)
Sen åkte vi till Sånka för dom orkade inte laga någon mat så vi kekade där (a) Heheh. Såg världens sötaste hund också! Det va en dvärgpudel som va åtta veckor gammal, tror seriöst att jag inte sett något gulligare! (a) En sån vill jag verkligen ha! (a) Hehe.
Aja, sen åkte vi hem och va hemma ett tag innan Kejo och Miriam kom hit. Dom satt typ och snacka och deras två barn badade. Jag satt inlindad i en filt för myggorna var precis överallt! -.- Hatar dom verkligen!
Men nu ska jag sova tror jag, eller iaf stänga av datorn :)
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?