http://ead.blogg.se/

2011-06-08
22:21:12

Tack Klassen :)<3
Hellu!
Dagen blev sjuk nice ändå! :) Började ju hemma hos Sara som jag skerv innan och det var sjuuk varmt. Hade liksom mörkblå jeans på mig! :p Eftersom det stog att det skulle regna när jag kollade plus att det inte va så varmt heller ute. Men men, vi hade fem-kamp iaf och mitt lag kom trea. Vilket blev sist då ;) Hehe. Sen åkte jag, Ellie och Maria K in till stan och gick runt där tills klockan va halv sex kanske och sen mötte vi upp dom andra :) Sen gick vi vidare till restaurangen, Mongoli eller va den nu hette (a) God mat hade dom iaf! (y) Vet faktiskt inte hur länge vi satt där men när vi va klara så vandrade vi vidare till Kungsträdgården och satt där ett tag och gjorde typ inget alls.
Seeeeen tog vi kvart i nio tåget hem och sen kom Mathias och hämtade mig i Bålsta :)
Tog lite bilder men jag lägger upp dom typ imorn eller något, orkar inte nu xd
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?