http://ead.blogg.se/

2011-06-15
16:41:23

Stallet! :)
Hejsan!
Kom hem för ett tag sen och nu har jag precis duschat :) Åkte till stallet rätt så tidigt, eller jag kom dit vid lite innan nio ungefär. Och jag har seriöst aldrig vart me om en smutsigare häst! :p Heeelt lerig på hela ryggen och det va inte lite lera heller... (a) Hihi, men det va kul iaf. Synd bara att det bra vädret kom när jag va klar och skulle hem :( Menmen.
Kom till rosersberg runt kvart i två och där gjorde jag inte så mycket, gosade med hundarna som blev väldigt glada när jag kom x) Hihi♥
Imorgon ska jag till stalet igen och ska försöka va samma tid typ (a) Så skönt att vara där på morgonen tycker jag plus att man hinner göra andra saker också :) Imorgon ska John ha skolavslutning och sen ska han också komma till rosersberg. Va ett tag sen man såg honom nu. Menmen, han kommer nog bli glad att se hundarna, och Prilla kommer bli glad att någon verkligen vill kasta hennes boll x) Haha.
Puss!
Jojjan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?