http://ead.blogg.se/

2011-06-16
19:56:09

Stallet idag igen :)
Hejsan! :)
Nu är jag i Ekilla igen.
Åkte till stallet runt åtta kanske och va väll där halv nio :) Mockade och fixade Carizma innan vi gick ut på en promenad :) Kan tyvärr inte rida för hon har, eller hade en inflammation i båda frambenen, i kronranden  :( Men hon nu börjar hon bli bättre :) Eller det tycker jag det verkar som iaf :)
Efter stallet gick jag till Mathias, som jobbar i skokloster för tillfället, för att fördriva tiden lite :) Sen gick jag till bussen och va väll i rosersberg runt klockan 2. Hämtade John också på vägen och sen gick vi till hundgården som fanns i närheten. Men den i Ekilla är nog liiite bättre (a) Hahah.

Seeen åkte vi och mötte upp pappa som skulle lämna hundmat. Åkte med honom till Ekilla sen och då va John här x) Hihi, han ville sova här för han tyckte det va så kul men hundarna, och snart ska i väll gå till hundgården, ska bara klä på mig först eftersom jag nyss har duschat xd
PUSSELIPUSS!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?