http://ead.blogg.se/

2011-06-09
18:09:20

Sista dagen i Gransäter!
Hallojj!
Sitter just nu i vardagsrummet och gör inte så mycke.. Väntar på lisa typ :)
Idag va det sista dagen i Gransäter! Ska bli så jäkla skönt med sommarlov men det kommer kännas feeeet konstigt, liksom aldrig mer komma dit? ;s Aja, det blir nog bra.

Men till skolan då. Började klockan nio och då städade vi klassrummet och skåpen, sen va det några utvärderingar och sen hade vi lunch :) Och för en gång skull va maten GOD! Va typ kyckling, klyftpotatis och såås :p Hehhe,
Efter lunchen var det fotbollsmatch, det var niorna mot lärarna och såklart vann vi ;) Mahah! Sen åkte jag hem.
Kom väll hem runt kvart i tre och då la jag mig på luftmadrassen i poolen och soolade :D Låga och stekte ett tag och jag blev faktiskt riktigt brun! :D HAHHAHAA, vilket önsketänkande -.- Blev inte så mycket brunare, kanske lite men det är isf otroligt lite! Hehe.
Men nu ska jag försöka hitta något att äta :)
PUSS!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?