http://ead.blogg.se/

2011-06-19
17:04:48

REEEEEGN! ;(
USCH vilket dåligt väder! :mad: Hatar det verkligen! Det är sommarlov och det regnar! ;o Jävla skit! Nee, usch usch USCH

Meeeen till dagen. Vaknade som vanligt runt sex tack vare bervbäraren -.- Hehe. Men somnade sen och vaknade lite då och då men gick tillslut upp runt 11 (a) Då gick jag ut med hundarna, sen åt jag och sen städade jag rummet... Inte världens roligaste men när det ändå regnar gör det inte så mycket tycker jag (a) Hihi.
Sen åkte vi till Ica Maxi och handlade och sen vidare till Munkholmen för att mata katterna :) Och nu sitter jag här i soffan och gör inget alls, ska kolla på film snart tror jag :p Vilken vet jag inte men någon blir det ;) Men först ska jag lägga upp bilderna på kläderna jag köpte igår! :)

Linne från Bik Bok.
Skoor från Skopunkten
Jeansshorts  från H&M
Tjocktröja från Bik Bok.
Jumpsuit  från Bik Bok.
Armband från Gina Tricot
T-shirt från Gina Tricot
BH/trosor från H&M/Gina Tricot
.
Nu ska jag äääätaaaa! PUSS!

Kommentar:
#1: Moa

sjukt snygga kläder! :D

själv så köpter jag från brödet och fiskarna hihi ;$

2011-06-20 @ 02:47:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?