http://ead.blogg.se/

2011-06-26
23:56:50

Nice dag! :)
Heeysan :)
Ligger i sängen nu och skulle bara slå på datorn för att kolla vilket datum det va, men som vanligt glider man in på facebook för att kolla vad som händer och varför inte skriva lite då också, när man ändå håller på likosm? ;) Haha.

Men idag har jag inte gjort så himla mycket med det har vart skönt och roligt :)
Vaknade halv tio men drog mig för att gå upp så låg kvar i en halvtimme ungefär (a) hehe. Klädde på mig och sen gick jag ut till pappa. Åkte ner till båten och tankade den och tog en sväng till Sånka för att kolla om JohnJohn och Annika va kvar där, vilket dom va. Satt och pratade med dom ett tag och sen åkte vi hem igen. Sen när alla hade vaknat till liv så bestämde vi oss för att åka och fiska så jag och Denniz började gräva efter mask och fixade spön och allt sånt :) Sen åkte vi till Sånka igen och fiskade där :) Fick bara två mörtar och en abborre :( Dumma fiskar som vägrade nappa -.- Men det va kul ändå :) Hehe. Men gav upp efter ett tag och satt och gosade med Baloo ist, en labrador typ som va sjuukt söt! (a) Typ JohnJohn's kusin's hund :) Söt va den iaf! Och heeelt galen i vatten :D Hehe, älskar hundar som gillar att bada (a)
Jaja, va väll där till typ halv åtta eller något sånt och sen blev vi bokserade hem av Denniz för gummibåten vägrae att starta -.- Och nu har jag precis kollat på Ice Age, ettan ;) Hehe.
PUSS
Hade tyvärr inte med mig kameran.. :(

Kommentar:
#1: Johanna

Va fin du är hjärtat <3

2011-06-30 @ 22:06:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?