http://ead.blogg.se/

2011-06-12
19:16:38

inte riktigt som planerat då!
Hej igen! :)
Innan idag tänkt jag lägga upp lite fler biler från balen men då började internet muppa sig så det gick inte :/ Men jag kan göra det antingen lite senare eller någon annan dag :)
Men just nu sitter jag och kollar på Talladega Nights. Verkar faktiskt ganska bra. :)
Imorgon åker jag till mamma och då ska hundarna följa me! :D Hihi, ska ta bussen vilket inte Akirka kommer gilla men det kommer nog att gå bra :) Prilla därimot älskar att åka bil och buss och allt sånt. Hehe
Nej, nu ska jag kolla på filmen! :)
Puss!
Skolavslutningen.
Hade denna klänning (som jag lånade av Lisa :p) och ett par svarta klackar jag fått av Johanna :)


Kommentar:
#1: Anonym

har du anorexia eller något eller?

2011-06-21 @ 13:25:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?