http://ead.blogg.se/

2011-07-18
18:18:27

HOS PAPPAAAA IGEN :)
Hellooouu! :)
Nu är jag hos pappa igen! :) Har inte vart det på ett tag nu så det var på tiden tycker jag! Haha, skojja bara men har saknat mina små vovvar :( Men aaa :) På onsdag åker jag på kryssning och kommer hem på fredag, tror jag det va iaf (a) Haha.

Sa ju att jag skulle lägga upp bilderna från båten och det men det sket sig lite likosm.. Hehe, men jag tänkte inte på att jag skulle hit så jag tog bort dom från kameran så nu är dom hos mamma :/ Men men, dom kommer upp så småning om, kanske inte alla samtidigt men då och då :)
Nu ska jag börja kolla kläder som jag ska ha på kryssning ;) Haha
PUSSSS

Min älskling, dock ville hon inte vara med på bild just då! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?