http://ead.blogg.se/

2011-07-31
16:48:27

Hos Mamma igen! :D

Nu är jag hemma igen! :D Hihi. Har inte vart här på två veckor så det är mycket roligare nu än vad det brukar, om ni förstår vad jag menar? ;) Hehe.. Men har inte träffat katterna än :( Dom är väll ute någonstans... Jaja.
Innan idag så var vi nere i husbåten, vi sov ju där, och tog upp nätet dom la ner igår. Fick två gösar och en annan äcklig fisk x) Hehe. Kommer inte ihåg vad den hette.

Sen runt två så kom mamma och hämtade mig och då åkte vi och hämtade John och Stellan i Munkholmen. Sen åkte vi till våra gamla grannar och hämtade moppen, sen vidare till Willy's  och efter det åkte vi tillbaka till dom och hämtade John och SEN hem :p Haha. Hjälpte mamma lite med maten och sen satt jag mig här.
Men nu ska vi etaaa så HEJ DOOO :)


Haha, den första bilden på denna blogg ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?