http://ead.blogg.se/

2011-07-27
23:25:30

God Natt!
Det blev en dag med husbåten ändå =) Va kul ibörjan men sen blev det lite långtråkigt så då åkte vi hem igen, men gick ner dit sen igen iallafall. Fiskade lite och åt osv. Nappade en hel del faktiskt men vi bara upp en =( En slemmigt brax typ =S Men det var den största som hade fångats idag iallafall! *stolt* Haha.

Och när vi kom hem så släppte jag ut hundarna och då börjar Prilla skälla på poolen? Jag fattade inte varför först men sen såg  jag att det var en groda på pressenningen! Hihi, så hjälpte den därifrån sen gick jag till min kära dator igen, heheh... xd
Men nu ska jag typ gå och sova tror jag =)
Puss.
Trött chey!

Kommentar:
#1: izza

Hey! :D Awesome blogg! :)

Har en frågestund på min blogg just nu! :D

fråga vad du vill, och hur mkt du vill! 8D



www.fruktdojjan.blogg.se

hade vart snällt :3

2011-07-28 @ 01:28:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?