http://ead.blogg.se/

2011-07-16
23:17:10

:)
Hejsan! Förlåt för den Kassa uppdateringen! Men jag har ju vart ute med båten och så och då har man inte så stor lust? Eller inte jag iaf x) Men sist jag skrev va vi ju i Nynäshamn och sen efter det blev det Nåttarö, Sandhamn och nu är vi tillbaka i Stan, där båten ligger :) Bilder kommer nog när jag kommer hem till pappa :) För en kvart sen kom jag tillbaka från Grönan :) Va inte där så länge så åkte inte så mycket heller, men det ta kul iaf (a) Hehe. Men imorgon ska jag till stan med Amanda, snacka om att jag har saknat den tjejen! Så sjuk länge sen vi träffades :O :( Men det blir nog hur bra som hels! :-D Dock har jag inte så jätte mycket pengar, aja. Blir super iaf!! :) Nu ska jag kolla klart på filmen :) Puss & god natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?