http://ead.blogg.se/

2011-07-22
17:16:32

20 till 22 juli :)
Hejsan! :)
Nu är jag hemma igen! :) Sjukt roligt kryssning säger jag bara! :D Lite tråkig här och där men oftast roolig ;) Haha. Vi åkte ju till Riga och när man kommer dit får man ju gå runt där i fem sex timmar typ, och det va 35 grader varmt :o Höll på att dööö verkligen! Hehe, men det va kul iaf :) Hittade inget där men vi gick på en marknad där dom sålde kotungor och hjärtan och massa äckliga saker :s Plus att det stank där, typ lik :s Inte så nice! När vi kom tillbaka till båten va jag heeelt genomsvettig så jag duschade på en gång och sen fixade jag och Olivia oss (a) Kommer inte ihåg vad vi gjorde sen men jaja.
Kul va det iaf och här är några bilder ;))

Jag och Olivia i föönstret ;)
Vänner...
...osams...
... vänner igen! :D Hahah..








Knasigt hus!
Cooooollllaaaaa♥










En gubbe som leker staty! (a)
Jag och Olivia gick till receptionen och sa att Veronica fyllde år, och då ropade dom upp henne på scenen senare på kvällen :D Haha, det blev min och Olivias present (a) :)
Glad 40 åring! ;)
Avslutar med en halv egobild ;))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?