http://ead.blogg.se/

2011-01-24
19:58:03

vecka 4

Heeeey!
Hade sovmorgon idag, började klockan nio :) Så gick väll upp ungefär klockn sju? Fast det va inte då jag vakande, det gjored jag typ halv, 20 i därför att Denniz och Olivia bråkade -.- Hehe. Men aa.
Kom till skolan typ 5 i nio och klockan nio hade vi k-tid. Sen hade vi svenska, engelska, matte, lunch, språkval och sist so. Tror det var i den ordningen iaf ;) Haha.
Efter skolan åkte jag in till centrum och luffade runt där medans jag väntade på bussen.. Tog fyra bussen och va hemma typ fem över fem.. Hatar verkligen att komma hem sen :( Iaf när jag inte vill komma hem sent! Hehe.
Men när jag ko hem så åt vi nästan på en gång, sen pluggade jag lite och nu sitter jag i soffan och kollar på tv :)
Har ingen aning om vad jag ska göra sen men något kommer jag väll göra.. ;)
PUSS♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?