http://ead.blogg.se/

2011-01-06
18:41:23

Sämsta dagen på 2011...
En så länge iaf.
Den började ganska bra men sen började det snöa så att man knappt kunde öppna ögonen -.- Va i stallet då så led inte så mycket av det, förutom när jag skulle gå från stallet till ridhuset - från ridhuset till stallet. Och när jag skulle gå till bussen såklart. Men men. När jag var klar i stallet så skyndade jag mig för att jag skulle hinna med bussen. Men bussen kom aldrig... Sen blev klockan typ tre och då tänkte jag "bra då kommer den om typ om en halvtimme" Men det gjorde den inte. Sen ringde pappa och frågade vart jag va :p Sa att jag stod och väntade på bussen och han ba; fortfarande!?!? (han hade ringt typ 45 minuter innan) Men okej, skippar detaljerna nu.
När bussen väl kommer så kommer det åt fel håll! Fattade absolut nada. Plus att det va en sur gubbe som körde. Jag sa typ; Jag ska till lugnet
Han; Aa, det blir svårt för dig att komma dit nu!
Hur sur får man va liksom? -.-
Men men. Nu sitter jag iaf i soffan och värmer mina fötter..
Och imorn ska jag vara med min söta AMANDA :D :D Längtar!
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?