http://ead.blogg.se/

2011-01-26
20:36:06

PLUGG!
Har pluggat sen jag kom hem typ.. Har ätit imellan också men annars har jag inte gjort något annat.. Har NO-prov imorn som jag inte ser fram imot! :( Fattar nada verkligen! :o Aja, får väll hoppas det går bättre än vad tror. Hehe. Ska till stallet imorn också :) Kuligt värre! Hoppas det inte är så äckligt kallt bara :(

Har kommit på att jag vill tatuering, vill ha den på foten (a) Kan inte förklara vad jag vill ha för det kommer inte gå x) Hehe, men kommer aldrig få tatuera mig, kommer låta typ såhär;

Jag: Pappa/mamma får jag tatuera mig?:)
Pappa's svar: "Aa, när du fyllt 18 och flyttat hemmifrån"
Mamma's svar: "Aa, när du är 18"

Så brukar det iaf låta när jag frågar något som dom inte gillar... Hehe, kan dom utantill vettu ;)
Men nu ska jag gååå.. Hörs kanske imorn då :) Det brorpå:P
PUSS<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?