http://ead.blogg.se/

2011-01-21
17:00:05

F-R-E-D-A-G
WOHOOOO :D Äntligen fredag! Gosh vad skönt.
Vet inte vad jag ska göra i helgen men det får vi väll se.. Blir väll bara att jag är hemma x) Ska hämta mina kläder som jag har beställt också! Antingen skulle pappa och Veronica hämta det idag eller så imorgon :) Hoppas det blir idag!
Men skolan då...
Va på BCJF och kollade lite på linjerna man kan välja mellan. Kollade bara på fordon och det verkar ganska kul faktiskt :D Börjar få lite panik nu inför det där valet.. Antingen vill jag gå ekonomi, handel(kanske) eller fordon. Men aa, tillbaka till dagen då.. När vi kom tillbaka från BCJF så hade vi engelska sen lunch, svenska och sist matte.
När jag kom hem så satt jag mig vid datorn, hitta en sida där man kunde kolla sitt bmi eller vad det heter och det står att jag är underviktig :o okej, jag kan väll inte säga att jag är fem men jag är INTE underviktig -.-
puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?