http://ead.blogg.se/

2011-01-22
21:31:16

Emelie Anna Dahl'
Har väldigt tråkigt just nu och har ingenting att skriva om. Så varför kan jag inte skriva lite om mig själv? Hehe. Kom nyss på att jag aldrig har gjort det.
Okeej.. Hur ska jag börja..

Jag heter Emelie Anna Dahl, är 15 år och fyller 16 i april. Jag bor på två ställen, mamma bor i Märsta, men där bor även min halvpappa (haha, låter så fult) Stellan och min halvbror John + våra två katter Titus och Bagheera :) Pappa bor i Skokloster och där bor även min halvamma Veronica, halvsyster Olivia, halvbror Denniz och min riktiga bror Mathias, men han är nästan aldrig hemma längre, tyvärr :( Hos pappa har vi också två hundar, Prilla och Akira, tre katter som heter Stina, Sölve och Cilla men vi har också ett marsvin som heter Ida och så har jag en kyckling, eller det är väll ingen kyckling längre men men, hon heter iaf Pip :)

Jag föddes i Östersund och bodde där tills jag var två eller tre tror jag. Sen flyttade vi ner hit, till Skokloster och här har jag bott sen dess. Men när jag gick i... kommer inte ihåg hur gammal jag var men jag gick iaf i skolan.., då skilde sig mamma och pappa och det var då mamma flyttade till Märsta. Och nu bor jag hos mamma och pappa varannan vecka. Och det fungerar faktiskt bra. Men det är såklart det skulle vara bättre om det var som förut men men.

Jag går i Gransäter som ligger i Bålsta, som jag absolut inte gillar! Haha. Men nu är det bara sista terminen kvar. Sen vet jag inte riktigt vad jag vill, kanske typ ekonomi eller fordon. Men vi får se.
När jag började skolan gick jag i Slottsskolan som ligger i Skokloster, men där finns det bara upp till sexan så då bytte jag till Gröna dalen i Bålsta. Men när jag hade gått där i ett år så stängde dom ner den för att kommunen skulle spara pengar.. Och då började jag i Gransäter. Skulle väll inte säga att det var dit jag vill, men nu går det faktiskt väldigt bra, i nians hösttermin hade jag sju VG:n och restan var G. Så jag blev väldigt nöjd, iaf om man jämför med i åttan, haha.

På min fritid brukar jag vara med mina vänner och förut brukad jag och Mathias, och hans flickvän Johanna köra cross. Men nu är det bara jag som har min kvar, och eftersom det inte är kul att köra själv så här jag inte kört på typ ett år, så nu ska jag också sälja min. Det är i och för sig lite tråkigt men men, det är ju bara onödigt om den står och "skräpar" i garaget.. Mina hundar är också en del av min fritid, hehe :p

Mina vänner och min familj betyder otroligt mycket för mig, om jag inte hade dom så vet jag faktiskt vad jag skulle göra :O Jag har liksom inte världens bästa självförtroende men en blir bättre med tiden, om jag skulle jämföra mitt självförtroende med nu och typ ett år sen så kan jag inte ens förklara det. Blir liksom, komplicerat.. Men jag kan säga att det har blivit grymt mycket bättre och det är jag sjukt glad över! :thmubup:
Men min allra bästa vän är Amanda! :)♥ Henne har jag känt sen dagis men då var vi inte vänner! Haha, det var typ i ettan eller tvåan som vi började vara med varandra, och efter det har vi alltid vart vänner! :)
Nu kommer jag inte inte på något mer att skriva :o Hehe.
PUSS

Okej... dom där sträcken är i mellan styckerna eller vad jag skå säga därför att min dator är lite cp och vill inte göra som jag vill :o Men whatever..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?