http://ead.blogg.se/

2011-01-12
18:15:19

Andra dagen i helvetet..
Heeeeeey!
Då var det andra dagen i helvete då </3 Hehe. Skrev inget igår för jag hann typ inte :o Kom hem typ tio över åtta, duschade, åt och sen kollade jag på TV. Sen så var klockan typ mycke mer än vad jag trodde :o Vipps liksom ;) Haha.

Men idag hade jag sovmorgon som jag inte fick, eftersom jag är hos mamma den här veckan. Så satt i skolan en timme innan musiken började, som var heeeelt onödig? Asså våran nya musiklärare har liksom ingen koll, men kan typ göra vad som helst och han säger ingenting alls :s Knäppt.
Efter musiken hade vi hemkunskap, lunch, språk, k-tid och sist profil. Slutade halv fyra, lite drygt sådär..
Kom hem fem kanske? Och sen dess har jag inte gjort så mycket. Typ suttit här och lyssnat på musik.
Imorgon ska jag till stallet så vet inte om jag orkar blogga något då x) Hehe.
PUSS♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?