http://ead.blogg.se/

2011-02-18
14:27:04

tidsfördriv!

Stänger du av mobilen när du sover? Nej! Men ibland stänger den av sig själv -.-
Hur såg du ut på högstadiet? Haha, går på högstadiet nu?
Hur kommer du se ut om tjugo år? Ingen aning :p
Hur var du på dagis? Hade min egen vilja om man säger så... ;)
Hur är du att ha som arbetskamrat? fråga inte mig.
Har du kul? Det kan jag inte påstå :(
Biter du på naglarna? usch nej!
Har du något handikapp? Haha nej x)
Är du rädd för att få hängbröst? rädd och rädd vet jag inte?
Tror du att gud är en man eller en kvinna? man
Svär du? Om jag måste ;)
Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? hahahaha
Hur homo är du på en skala 1-10? vilket är minst?!? o.O
Tror du på utomjordingar? nee, inte precis
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?tacos :D 
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? hum.. pannkakor kanske? 
Har du blivit arresterad? haha nej!
Ljuger du ofta? Bara när jag måste ;)
Har du kysst en polis? Nej? 
Är du rädd för Securitasvakter? Nee
Har du någonting att dölja? Lite kanske (a)
Vad har du på din nyckelknippa? nycklar och en bästavän-sak :)
Är du/har du varit gift? Jag är 15, hallÅ? -.-
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? beror väll på :p
Kan du laga cyklar? Det beror väll på vad felet är :)
Kan du fixa med bilar? Inte mycket
Brukar du köra om? Har ingen bil?
Kan du baka bröd? Ofc :D
Vet du hur man frostar av en frys? Man öppnar frysen och sen.....? Hehe x)
Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Ingen aning :o

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?