http://ead.blogg.se/

2011-02-02
18:18:52

Svårt alltså!
Har fortfarande inte sökt till något :o Har suttit och kollat på massa olika skolor, där det finns ekonomi, för att hitta den bästa liksom. Och sen skulle jag lägga till bcjf bara så länge och vad märker jag? Jo att man måste ha ett andra språk, spanska, tyska eller franska alltså :mad: Jag går liksom på svensk/engelska.. Hoppas det går på något sett iaf.. Vill verkligen gå på ekonomi :blush: Hehe, vill bli mäklare :) Men ska prata med syv eller vad det heter imorn, liksom varför ska jag kunna något av dom språken om jag ska jobba på kontor eller som mäklare? :s Då är det ju bättre att jag kan engelska ;) Hehe.
Nu ska jag kolla vilken konstnär jag ska skriva (och rita en bild till) om så jag får MVG i bild! ;) Eller jag kan få det iaf, kanske kanske inte. Lika bra att chansa :)
Puss♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?