http://ead.blogg.se/

2011-02-08
20:44:44

Nationella och simning..

Heey!
Sitter i mitt otroligt roliga rum och gör inge speciellt. Väntar på duschen. Haha.
Idag hade vi Nationella i svenska och efter det simning, och sen hade vi en halv mattelektion och sen var det so, sen slutade vi.. Och då var det stallet :) Hihi.

Har typ inte hunnit gjort något sen jag kom hem, ätit och kollat lit bloggar och fejjan och lite annat :P Inte det roligaste kanske men aao.



Många år sen, på ridskolan... Kommer inte äns ihåg vilken häst det är :O Hehe..





Woho, nu är lillebror klar med duschen :D HAHA


Kommentar:
#1: amanda

då kan jag berætta før dig att det dær ær bonzaie :D jag rider på sigtuna ridskola och den dær hæsten stod hær men åkte i sommras ;)

2011-11-06 @ 15:31:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?