http://ead.blogg.se/

2011-02-28
16:18:34

Moa är heeeeelt totalt korkad! :D
Heej
Sitter i soffan och snackar med Olivia och Moa x) Moa är nog den mest korkade människan i världen! Haha :D
Idag ska jag iaf kolla om vi har något att äta, om det finns äter jag, om det inte finns så äter jag inte. Hehe, ganska logiskt va? ;)
Skolan va ganska okej, men maten va grymt äcklig! *spyr* <--- Nästan iaf :o Sen kom mattanten och fråga, mig och Ellie ba; Skulle ni kunna torka alla bord så får ni en varsin glass? Vi ba jaaaa liksom haaallåååå? :D Eller inte riktigt så men vi sa ja, torkade borden och sen fick vi en glass och en Mer ;)
Haha.
Mee today!
Jeans - Gina
Stickad tröja - H&M
Örhängen - Från Amanda :D♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?