http://ead.blogg.se/

2011-02-26
10:22:33

hum..

God Morgon!
Har inte bloggat sen i onsdags för att det är så drygt när jag inte har trådlöst internet i lägenheten :( Aja, visar bilder på valpisen när jag kommer till pappa ist.

Men till lovet då? :) Vi skulle ju ha åkt till Värmland men så blev det inte :( Dom hade planerat annat plus att han blev sjuk... Lite synd sådär men aa. Alltså har jag inte gjort något speciellt alls på mitt lov. Bara vart hemma typ, det roligaste va typ att hämta valpen. Men men, mam kan ju inte alltid ha kul? Skit samma, tycker att det känns som söndag, vet inte varför :O Men det är ganska skönt ändå för då är det inte skola imorgon, förstår ni hur jag menar? :p Hehe.

Skriver kanske mer sen, men jag lovar inget ;)
Puss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?