http://ead.blogg.se/

2011-02-11
19:42:34

fredag♥

Äntligen fredag!
Tror inte jag skrev något igår.. Eller? :O Hehe, kommer inte ihåg men tror inte det. Kom hem typ 20 i åtta och orkade inte då... Duschade och allt sånt.

Men idag då..? Dagen började med att mamma skulle skjutsa mig till bussen men då sitter bilen fast och vi kommer ingenstans(!). Därför börjarde vi gå till bussen men då åker den bara förbi oss fast vi står och vinkar, äckel säger jag bara! :mad: Hehe, när jag kommer hem igen så sätter jag mig vid datorn en stund innan vi går ut igen, eftersom John också skulle till skolan. Så vi försökte få ut bilden igen. Tror ni det gick? Svar NEJ! Så där gick mot bussen igen.. Men jag skulle aldrig hinna upp till min buss eller vad man ska säga så fick ta bussen med John till Sigtuna och vänta där på min buss, John gick till sin skola. Trodde jag skulle miss min buss, den skulle liksom komma 20 över åtta och när kom den? Jo, typ NIO -.-Håll tiden era puckon! Okej, kanske va lite svårt idag men iaf! Så kom till skolan typ kvart i tio..

I skolan kollade vi på film hela dagen och så hade vi en matte lektion.. :P Så dagen i skolan var ganska nice iaf, höhö. Och den blev bara bättre tack vare .....(♥) OOh, vem kan det va? ;) Hehe :blush:
MENMEN, slutade iaf tio i tre så hann med tre bussen, alltså kom jag hem typ 20 i fyra :) Eller nej, kom hem typ kvart i fem för jag följde med John på hans träning :) Sköjj :P


Nu har jag precis ätit och vet inte vad jag ska göra.. Lyssnar på musik nu♥ Vad tråkigt världen skulle vara utan musk! :o Jaja..

PUSS





usch..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?