http://ead.blogg.se/

2011-12-07
20:20:04

Totally awesome!
Hej på er!
Kom nyss in, har hjälpt Mathias att byta däck på Veronicas bil och lite så.
Tig halv tre bussen hem och la mig i sängen och kollade på film :) Sen somnade jag. Vaknade runt sju av att Mathias kom och väckte mig. Man vaknar alltid så skönt när man blir väckt av honom! Eller inte... Haha. Har kört bil idag också! Totally awesome ;) Mahahah :D Mathias skulle hämta ett batteri i hans garage och då kör man på en liten grusväg och då sa han att jag skulle köra. Haha, jag ba mmm okej, jag kommer dö. Men det gjorde jag inte ;) Hehe, nog om det :)
Imorgon är det torsdag och efter det är det fredag (rätt logiskt, huh? hehe) Så jäkla skönt!
PUSS!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?