http://ead.blogg.se/

2011-12-26
16:57:35

Måndag
Sitter i köket och gör inte mycke, just nu.
Vaknade runt halv 11 kanske och gick upp då, för en gång skull ;) Hehe. Pluggade lite matte och sånt skit. Sen när det blev tråkigt (va i och för sig tråkigt hela tiden men skit samma) satt jag mig i soffan och somnade, nästan. Pappa och dom andra är och handlar just nu, men jag orkade inte följa me. Dom skulle till Netonnet och Elgiganten. Och dit behöver jag inte åka nu när jag har fått mitt efterlängtade objektiv! :D

Men iallafall, tog en sväng med crossen också, även den måste ju få röra på sig ;) Hehe, men det va kul iallafall. Så nu luktar min jacka och mitt hår otroligt gott! (a) Men ska snart duscha så då försvinner det :( Inte från jackan dock ;) Nu ska jag hitta på något annat :) Seyaaa♥


Min baby! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?