http://ead.blogg.se/

2011-12-02
11:09:32

hejhejfredaghejhejfredag!
Heey!
Har just nu engelska och det suger. slutar om 20 minuter så där är ganska skönt. Har bara två lektioner på fredagar vilket är ännu skönare (a) När jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra. Måste plugga matte, ska göra hela kapitel 2... Haha men hade ju matteprov i tisdags och tydligen var det det dåligaste han någonsin sett. Haha, men jag fick ett E ;) Och då tycker han att alla ska göra om hela kapitlet. Men jag har redan gjort några av dom, men jag har mer och ännu lite mer än hälften kvar.. Får göra det så fort som möjligt så jag slipper det sen. Ska vara klart efter jullovet ändå men jag tänker inte sitta på jullovet och plugga, never in my life!
PUSS!


Love you mupp!!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?