http://ead.blogg.se/

2011-12-20
17:35:05

ÄNTLIGEEEEN!
Äntligen julloooooooooov :D Så galet skönt! Bästa är att jag kan sova imorgon när dom andra åker till skolan ;) MOHAHAHHAA, ond liten flicka, ohja ;) Heheheh. Jaja.
Skolan va rätt så roligt, förutom debatten då. Den sög, inte min grej kan jag säga. Efter det var det "programdag". Gick runt på olika "stationer" och gjorde lite allt möjlig. Va helt okej faktiskt :) Sen var det något som hela skolan gjorde, va i cafeterian och alla som ville uppträda på något sätt gjorde det. Sen slutade vi. Missade fyrabussen med en minut typ så tog halv fem. Kom nästan nyss hem och nu vet jag inte vad jag ska göra. Vi får se vad som händer.
PUSS!


Bara för att jag har lov, lalalalallalala :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?