http://ead.blogg.se/

2011-08-21
16:49:07

Mina vovvar! :(

Hejsan!
Vaknade klockan sju idag tack vare hundarna som kom och klev på mig... :( Men gick upp och sen gick jag ut med dom, kom hem kollade på tv och sen gick jag och la mig igen (a) Men fick sova i typ en kvart innan Prilla började gnälla... Dumma hund! :) Hehe.
Sen när mamma vakna så åkte vi till IcaMaxi och köpte kollegieblock, eftersom man inte får det i skolan längre... :p Men yeye. Fick en tröja och ett par örhängen också från H&M :)

Men nu har vi nyss vart och lämnat hundarna eftersom mamma inte kunde ta dom imorgon till jobbet :( Vad ska jag göra nu liksom? (a) Något kommer jag på men finns ju inte så mycke att göra när jag inte känner någon här! -.-
Men nu har jag inge mer att skriva så vi höörs väll! Puss!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?