http://ead.blogg.se/

2011-08-26
18:03:32

FREDAG!

Äntligen fredag! :D Heheh.
Skolan idag va helt okej, hade tre lektioner så det va ju ganska nice :) Slutade iaf kvart i två men bussen gick inte förens 20 i tre :( Men som tur va kom Lisa med tåget typ på en gång så va med henne under tiden :) Inte för att vi gjorde så mycket men bättre än att sitta vid busskuren helt själv i typ 40 minuter (a)
Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, typ tagit kort på Baggen och Titus :] (y) Försökte få några bra men det går ju knappt, ingen blir bra på bild typ :o Har typ några enstaka bilder på dom som är riktigt fina men ungefär 90% av alla blir heeelt knäppa :( Hehe. Intressant va? ;)
Nu ska jag snart äta tror jag och sen vet jag inte, vi får la se helt enkelt.
PUSS!


Någon gammal cambild från arkiivet...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?