http://ead.blogg.se/

2011-08-14
15:37:56

can tears stop falling?
Kom hem för ett litet tag sen. Va i Märsta och hjälpte mormor att flytta. När vi kom dit va allt typ klart redan, så åkte dit hon skulle flytta och där behövde vi knappt göra något heller xd Haha, jag och Mathias sågade av några bordsben och det var typ allt. Hade streetrace men farmors citroën också! Haha, gick otroligt bra ;)

Sen när vi kom hem släppte vi bara av Pappa, Veronica och Denniz och Mathias skjutasde mig till stallet för att jag skulle hämta mina saker där. Och det var ju inte det lättaste jag har gjort precis :/ Så himla jobbigt! :'( 
Men man får väll tänka på allt det där bra man hade och att hon må bättre nu, hur svårt det än är....♥



Sjukt bra streetrace bil förövrigt ;)) Haha..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?