http://ead.blogg.se/

2011-08-01
10:37:30

BYE BYE!
God Morgon! :)
Sitter i köket och har just ätit frukost. Snart så ska mamma och Stellan hämta en buss som vi ska packa in allt i och sen vidare till Enköping. Dom har nämligen hyrt en husbil som vi ska åka med i en vecka :D Haha. Så det kommer nog inte bli så mycket bloggande :/ Kanske något mobilinlägg här och där, men har ju datorn med mig också så det kommer kanske lite bilder då och då också :) Så ni behöver ju inte sluta läsa helt ;) Haha. Skojja bara. Eller nästan iaf. Vi skulle vara i Enköping runt tre så vet inte riktigt när vi åker här ifrån.

Vart vi ska åka exakt vet jag inte, tror inte dom vet det heller ;) Men ett ställe som är säkert är Tylösand, tydligen ett jättefint ställe xd  Men hoppas vi åker till Göteborg och Skara också (a) Hihi. Och en elgiganten så jag kan köpamin telefooon :D Haha. Nejmen om jag inte gör det denna vecka gör jag det nästa vecka, men man vill ju ha den så snabbt som möjligt, eller? (a) Hihi. Nu ska jag inte skriva mer, ladda ner lite musik till mobilen kanske inte skulle vara fel?
PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?