http://ead.blogg.se/

2011-08-18
21:37:48

Andra skoldagen ;)
Hejsan!
Har inte kunnat blogga något idag bara för att internet inte har funkat -.- Men nu gör det de så nu ska vi inte klaga. Heheh.
Skolan idag va ändå helt okej. Hade typ prov också :o Andra dagen också, snacka om att skrämma bort oss ;) Haha. Nejmen det var typ ett prov för att kolla vad vi kan osv. Hoppas att det gick bra bara..
Efter skolan åkte jag iaf hem och missade bussen med en sekund typ...... Så jäkla irriterande. Men När jag kom hem så städade jag rummet lite grann och sen gjorde jag typ inget alls..
Sen runt åtta kanske åkte jag och Mathias ner till sjön och fiskade. Först gick det inte sådär vidare men sen så fick jag feeeeta fisken! :o Vägde typ sex kilo ;o :D Heheh.
Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket osv så vi hörs väll! :)
Puss!

'
Kolla liksom :D tung som satan va den ocksÅ!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?