http://ead.blogg.se/

2011-04-28
21:49:08

Paktigala människor! :(
Heeeej! :D
Min dag var heeelt okej, i skolan alltså ;) Tyckte jag var jätteduktig när ingen i skolan sa grattis till mig (hatar att fylla år i skolan sen typ sexan? :P) Men sen på första rasten säger Maddis typ "Grattis Emelie" så heela cafeteria hör typ :o Men men, dom sjöng iaf inte ;) Hoho.
Efter skolan så åkte jag till stallet och sen åkte jag hem och kekade tacos och tårta! :D Och så fick jag presenter såklart ;) Hihi. Men fick typ pengar, en fototidning, örhängen. Men jsg fick inget av Wiveca och dom för dom sa "det kommer sen" Blir så aaarrggg när man säger så för jag blir så nyfiken! (a) Hehe. Och Lisa och Oliva vet (tror jag iaf ;)) så dom har värsta pakten mot mig :o Inte snällt cheyor! ;) Hoho.
Nu ska jag göra något annat för jag inge mer att skriva :)
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?