http://ead.blogg.se/

2011-04-07
18:13:52

Ojojoj!! :/
Hejsan alla Glada! och alla ni andra.
Har inte bloggat sen i tisdags för då orkade jag inte och igår kom jag hem runt halv 12. Hehe :P 
Men i tisdags så kom jag ju till mamma och inget annat hände då, vad jag kommer ihåg iaf ;) Men igår så va jag i Kista med Johanna! :D Det va så länge sen jag träffade henne så det var riktigt kul! :) Köpte inte så mycket, ett par jeans, en skjorta(typ), en bikini, nagellack, och en mascara. Det va nog det tror jag :o Hihi. Kan lägga upp bilder på det senare :) Under helgen eller något sånt..

Men idag då. Skolan va som vanligt, förutom att vi inte hade någon idrott så vi slutade klockan två. As skönt! Då åkte jag till stallet och höll på att blåsa bort typ. Haha, eller nästan iaf (a) Menmen, sen började jag gå mot bussen men då ringede Mathias och då åkte jag med han ist för han skulle ändå till Jocke. Så det va skönt, att slippa bussen alltså ;) Haha. Hatar verkligen att åka buss (a) Eller ibland kanske det är skönt men oftast inte :/ Aja, nu börjar det bli lite väl ointressant här känner jag :P
PUSSSSS


Haha, älskar bilden♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?