http://ead.blogg.se/

2011-04-20
19:21:57

@mami
Helllu!! :) Nu är jag hos mamma igen!♥ Hihi. Åkte hit efter stallet.
Va först själv i stallet idag innan Lollo kom (hon som äger det). Men då var jag nästan klar för at hämta in Carizma och fixa henne. Sen red jag till byggdegåren ungefär där jag mötte Olivia och Amanda :) Sen red jag till Amandas stall för hon skulle hämat hennes häst och sen red vi ner till slottet. Det va skitmysigt verkligen! :) Sen red jag tillbaka till stallet och då va Amanda där. Inte samma Amanda alltså :p Sen så var jag ganska seg i slutet så då var jag tvungen att springa till bussen och nästna precis när jag kom fram kom bussen, tur att det var andra människor där också! :') Heheh.
När jag kom till mamma så var jag tvungen att gå in på Willys och köpa något att äta, hade inte ätit något alls innan bara för att jag vaknade en kvart - 20 min innan jag skulle gå -.- Men jag hann med bussen iaf ;)
Sen åkte vi till Rosersberg där det nya bussgaraget är och va där till typ halv 6... Sen åkte vi hem och jag duschade och sen åt jag. Och mycket mer har jag inte gjort idag :P Haha.
Ska nog bara ta det lungt resten av dagen :)
Puss
Näärbiiild! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?