http://ead.blogg.se/

2011-04-30
13:00:32

Lördag
God Morgon! :) Eller ja, klockan är typ ett men det är första inlägget så det blir god morgon iaf ;)
Vaknade runt halv 11 tror jag men gick upp runt halv 12 (a) Haha. Inte kul för då känns det som att man sover bort hela dan :o Men aja. Gick upp och hjälpte till att ta bort en rosenbuske(?) som hade blivit för stor så nu ser mina armar ut som emoarmar! -.- Eller det börjar gå bort lite nu men det syns fortfarande!
Idag är det ju valborg och jag har ingenaning om vad jag ska göra, blir väll att man går ner till Sånka eller något sånt.... Men nu hade jag tänkt att plugga lite. Ska skriva en uppsats i NO om en uppfinning typ. Såklart tog jag kameran ;) Haha.
Pusselipuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?