http://ead.blogg.se/

2011-04-14
21:22:25

:'(
Hejsan! :)
Skolan idag av kanska okej. Orkar inte beskriva den så mycket men vi hade match mot Nynäshamn(?) i innebandy och vi vann! :thumbup: Hoho.
Efter skolan åkte jag till stallet och där va Hanna :) Så det var kuligt (a) Va där ganska länge så när jag skulle till bussen så var jag tvungen att springa och jag kom precis dit när bussen gjorde det! Haha, tur liksom ;)
Och när jag kom hem så gjorde jag typ inget alls. Duschade och åt?

Imrogon åker vi iaf till Sundsvall...:( Det brukar alltid vara kul att åka upp dit men inte den här gången :( Ska på begravnig.....
Hatar verkligen begravningar, eller vem gör inte? Hum..
Nu ska jag iaf gå och sova(FETT TIDIGT :O) men ska liksom upp klockan typ kvart över fem. Gosh vad jobbigt!
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?