http://ead.blogg.se/

2010-09-14
18:17:08

piss väder! :@
J*vla piss väder säger jag bara! :@ Verklogen sånt regn där man blir helt dyngsur efter en minut?! BLÄ säger jag bara -.-'
Men till dagen då.. Skolan va ganska okej, eller nej förresten det va den inte. Den sög. Va på dåligt humör och så skulle vi springa i 25 minuter på idrotten? Men sprang bara 17 min, efter det va mina fötter och knän helt plågade :( Inte kul...
Efter skolan så åkte jag till stallet med Saga :) Skulle rida egentligen men det blev inte så för hon fick vila ist :) Carizma alltså x) Sen när jag va typ 30 meter från busshållplatsen så kommer bussen :o Men jag hann iaf ;) Haha, erkänn, jag är duktig :D Men yeye, imorgon är det Skoljoggen och jag orkar verkligen inte. Plus att efter det så ska vi ha vanliga lektioner? vem f*n kom på den idén? -.-'
Jaja, ska gå nu... Göra en ny design tror jag :)
PUSS♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?