http://ead.blogg.se/

2010-10-28
19:24:31

wiho :D
Hej :)
En helt stressig dag idag x) Haha, men åkte här ifrån vid 20 över nio... kom till stallet typ 20 i tio och började mocka och allt sånt... Sen hämtade jag Carizma och började fixa henne.. Skulle egentligen ha ridit ut men dom höll på att fixa vägen så att jag fixk rida i ridhuset ist :) Men yeye, när jag skulle till bussen så missade jag den, gick i en backe och så ser jag den åka förbi.. Irriternade? svar JA -.-' Men yeye. I stället jag jag till Mathias och Jocke som jobbade typ där. Dom höll på att bygga om taket på ett hus där det var mögel i HELA huset. Stackars människor alltså :( Plus att det var så när dom flyttade dit :o
Men iaf, när jag kom hem så duschade jag först, sen åt jag och sen gick jag upp till bussen igen.. För då var det dags för utvecklingssamtal :( Men det gick bättre än vad jag hade tänkt mig och pappa blev stolt över mig (a) Hahha. Efter samtalet så åkte vi och handla och efter det hämtade vi Veronica :) Och nu ska jag äta.. Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?