http://ead.blogg.se/

2010-10-23
11:55:45

Tidsfördriv

Du är kär nu - njä, lite kanske (a)
Du har sårat nån så de börjat gråta - vet inte.. men tror inte det :o
Nån har sårat dig så du börjat gråta - yess...

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - jaa, :$
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - det också (a)
Jag har smygit ut utan lov - mm (a)
Jag har en hemlighet som ingen vet - njaää, eller inte vad jag kommer på nu iaf
Jag har fuskat i ett spel - hehe, yess (a)
Jag har struntat i ett prov - tror fan inte det :o

DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller - men jo?
Jag har tagit mediciner mot depression - nej?
Jag har anorexi och/eller bulimi - NEJ & NEJ
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nee.
Jag har vaknat gråtande - Inte vad jag kommer på nu (a)
jag har somnat gråtande - yess..

DÖDEN
Jag hatar begravningar - vem gör inte? :'(
Jag har sett någon dö - nej :)
Någon nära till mig har FÖRSÖKT begå självmord - Inte vad jag vet :o
Någon nära till mig har begått självmord - nee :)

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - men nej? jag vet ju vart jag bor ;)
Jag har sett en fallande stjärna - yess (y)
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - jodå :)
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - hehe, aa (a)
Jag har sparkat en kille mellan benen - mm (a)
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - neej!! :o
Har lekt sanning eller konsekvens - long time ago ;)
druckit en hel liter mjölk på en timme - aldrig, varför skulle jag ens?:s
Jag har medverkat i en teater - jaa, och jag aldrig mer om det! -.-'
har träffat någon från internet i det verkliga livet - aa :)
du har fångat en snöflinga med tungan - hehe aa :$
Jag har suttit på ett tak på natten - tror inte det :)
Jag har aprillat någon - varje år! ;)
Jag har åkt taxi - yess.
Jag har ätit sushi - jag äter inte rå fisk med kallt klibbigt ris! :)
Jag har åkt snowboard - nää, men vill (a)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?