http://ead.blogg.se/

2010-10-25
18:34:32

*suck*
Heysan ;)
Sitter i soffan med min otroligt sega dator (-.-) och mitt otroligt sköna täcke (a) Haha. men nu är jag hos pappa iaf :)
Efter skolan åkte jag in till centrum med Olivia för att hitta en praoplats till mig, tror ni jag fick någon?! NEJ -.- Va inne på fyra eller fem affärer och alla ba "nej tyvärr, det är redan upptaget här" eller "nej, vi tar inte emot några praoelever här, tyvärr" ÅÅH -.- Aja, ska försöka hitta något annat...
Åå juste, vi ska snart ha utvecklingssamtal ju och då får man ju sånna här betygskriterier (stavning?) eller vad det heter och jag är faktiskt stolt över mina betyg x) Hade fyra VG, ett MVG och resten G :D Seriöst, i åttan hade jag liksom ett VG och resten G :o Bara lite förbättring eller? ;) Haha, men ska gå nu :)
Puss

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?