http://ead.blogg.se/

2010-10-01
19:48:51

Musik<3
Hej!
Sitter och på musik på datan, ovanligt? Nee (a) Haha.
Amanda här, inte min Amanda, utan Olivias kompis Amanda :p Hehe. Skulle egentligan till det där på BCJF men det blev inte så.. Hade ingen att åka med och hur kul ar det att åka själv liksom? :o Men iaf. Vad jag ska göra senar vet jag inte... Blir väll att sitta vid datan och lyssna på musik. Hehe.
Jag har kommit på en sak, mitt liv är nog det tråkigaste man kan tänka sig? :s Eller kanske inte man det finns aldrig något att göra, man bor liksom i Lugnet där bussarna inte går mot sko' efter 20 över 11, då måste man ju liksom gå upp typ åtta för att hinna. Och i Svalängen så är det en helt rak gata med nio hus på + att jag inte känner någon i Märsta / Sigtuna, och även om jag gjort så är det jättelångt till bussen :( Men iaf. Mitt om jag tänker efter är mitt liv väldigt kul när det väl händer något :) Hehe, men nu har jag inge mer att skriiva.
Pöss


Akira<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?