http://ead.blogg.se/

2010-10-16
21:22:04

Johanna <3
Heluu :)
Idag har jag vart lite överallt :) Veddesta, Jakan, Bro och i Säbyholm :p Och hemma såklart :) Va och handla och så skulle jag kolla vad det var för fel på min tel.. Behövde inte lämna in den, jag behöver bara ett nytt sim-kort. Det andra var tydligen utslitet? :s Men yeye. Glad att jag inte behövde lämna in den iaf :)
Men när jag kom hem så gjorde jag inge... Men sen ringde Johanna och fråga om hon kunde komma och hälsa på :D Och självklart gick det! Har verkligen saknat henne massor!♥ Inte träffat henne sen Mars typ :( Men äntligen fick jag det :D Men måste verkligen börja träffa henne oftare :)
Nu är iaf Lisa här och vi kollar på film och äter godis :)
Puss

Älskar dig Johanna <3

Kommentar:
#1: Johanna

Älskar dig också gumman<3

2010-10-24 @ 14:30:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?