http://ead.blogg.se/

2010-10-17
20:54:52

hehe...
När jag har tråkigt så sitter jag och "beställer" saker från internet.. Eller asså jag klickar på allt jag vill ha och kollar hur mycket det blir.. Förstår ni hur jag menar? :p Om ni inte gör det så får ni väll tänka lite mer, för jag kan inte förklara på något annat sätt x)

Men men, just nu är det bara smycken som gäller ;)

På Aldora.se blev det:      765:-
På H&M blev det:              276:- 
På Saijtam.se blev det:    1028:-


Totalt: 2069:-



Åååh, önskar verkligen att jag var rik, eller iaf att jag hade mer pengar än vad jag har nu :( Då skulle allt detta vart mitt på riktigt och inte i min fantasi ;(

Aja, det är blir nog det sista inlägget för ikväll..

PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?