http://ead.blogg.se/

2010-11-16
17:56:09

packa packa pack och åter igen packa! -.-
Hellluu :)
Börjar bli trött på det där ordet nu alltså :o När jag kommer hem så packar jag, sen slutar jag efter ett tag för att det blir för tråkigt och efter en halv timme, timme typ så börjar jag packa igen.. Och efter det här inlägget ska jag packa.. Behöver kanske inte packa så mycket hela tiden men känner att det är bäst så för annars kommer jag göra allt i sista minuten :/  Men det blir väll kul sen får man ju hoppas :)
Men till dagen då...? Gick upp typ 20 i sju och fixade mig och allt det vanliga. 20 över sju (?) så gick vi till bussen och den kom precis när vi kom x) haha.
När vi kom till skolan så va det typ inga där, så vi gick till matsalen (det ända stället man kan gå in på innan 10 över åtta). Sen så hade dom alla möjliga lektioner och jaaaah.
När skolan slutade gick jag ner till fritis en stund och gjorde typ ingenting x) Hehe. När jag kom hem så packade jag typ en halv kartong sen orkade jag inte mer :p
Har inge mer att skriva nu men vi seeeees ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?