http://ead.blogg.se/

2010-11-20
13:53:56

*gäsp*
Vaknade just (a) Haha, men jag gick ju upp klockan sju bara för att jag skulle stå i kiosken där John spela match x) Och sen när jag kom hem så gjorde jag inget så jag somnade i soffan :/ Hum.. Skit samma. Va as trött innan och nu är jag pigg igen ;) Så det var nog bara bra att jag sov :D Men men, annars är alla helt döda här hemma... Mamma sover typ i soffan på övervåningen, John gör något på sitt rum, spelar data tror jag (?), Stellan ligger och läser/sover i sängen och Baggen & Titus sover :p Titus är fortfarande sjuk :( Han kan inte äns hoppa upp på bänken själv, stackars liten :'(
Snart ska vi åka och köpa en present till Johns kompis x) Jag får se om jag följer me (a)
Nu har jag inge mer att skriva "/
PUÖSSS
Vill ha en kamin(?) hos mamma också (a)
HAHA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?